godmorgon.

godmorgon på er.
jag vaknade för ungefär en halvtimma sedan för jag hade ställt väkarklockan.. ville inte sova bort hela dagen nu.
jag har hittat en ny kamera och en tröja som jag vill ha, jag sa det till pappa. och då sa han ; skaru ha 6000 spänn för det dära?! haha. vi får väl se ..
haha. jag ska vara snäll mot honom idag. eftersom han åker bort i veckan och ska jobba i göteborg :o han kommer hem i slutet av veckan sen .. men det blir väl lugnt när bara jag och mamma är hemma, jimmie lär väl inte orka med oss ;p
nej jag ska lägga mig i sängen igen. det var så mycket skönare ! :D
hahaa. pusssss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0