godmorgon.


Tjeeenah ! :D
skriver snabbt eftersom angelica kommer om tre minuter.. haha (a)
jadu. igår så vad jag borta ! haha ganska så, läste det nu imorse. och mamma sa att jag har legat och skrikit av smärta inatt. inget jag kommer ihåg .. :s
anyway. jag blev klar på 20 min idag. yey snabb (a)
så jag blev glad, för då hinner jag skriva lite blogg ..
idag så ska jag in till stan med caroline. jag ska köpa ett par jeans, och en väska och ett puder. det är vad jag har sett just nu .. ;p
hoppas det blir bra väder också ! annars bli lina & caroline ledsna :(
men det ser ut att bli finfint !
imorgon ska vi köpa en nyplatttång till mig för jag sumpade ju den andra.. fan va jag är bra på att ta sönder grejer :s
hade ju sönder min data också .. hahah !
nu kom angelica, :p
puss / l



Kommentarer
Postat av: Jonna

God morgon! hoppas du får en bra dag:)

2008-04-18 @ 07:55:53
URL: http://joonnas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0