godmorgon.

godmorgon på er.
vaknade för ett litet tag sedan, jag och josefine somnade inte för än strax innan sex tror jag.
haha. ojdå.. men nu kan jag berätta om igår på matchen typ.
jag kommer dit med jocke, krille,tommy,lotta och janne. jag tommy, lotta & janne går och sätter oss med resten av 91laget, men som tur var skulle dem ha samling precis när vi kommer ( happy :D ) sen så sitter jag och kollar på någon match som var ganska så tråkig. så jag gick med julia i typ fem minuter sen träffade jag angelica, så vi satt och kollade på matchen fast på andra läktaren.
vi satt där och typ käkade något jeffla godis ? :P
sen gick vi och satte oss där jag satt först, då blev det straffar på den dära tjejmatchen, och bajen vann skiten.. ;p
och vi satt på mitten av läktaren, så vi gick och satte oss längst ner vid planen, då blev det nersläckt i hallen och det kom sånhära rök och alla huddinge och aik spelare kom in på planen och typ stog dära. sen började matchen,
det var typ spännade, först gjorde aik mål, sen gjorde huddinge det. (a)
sen blev det 2-1 till huddinge, och då blev det paus, så alla "huddingeklacken" bytte läktare så vi gjorde också det.
när det typ var fem minuter kvar av matchen, så började aik pressa på och jag blev typ halvt nervös och typ börja tjata om att jag höll på att kissa på mig flera gången, det var ganska jobbigt ! men så tog aik ut sin målvakt och då sätter man ju in en extra spelare. då jävlar då trodde jag att jag nog skulle pissa ner mig ! :s
men då kommer putte och gör mål , och jag blev typ lugn igen :)
3-1 stog det då och då var det inte länge kvar av matchen, så dem vann ju ! :D
och då satte jag mig på ett räcke så jag satt precis vid planen, och typ allting, dem skulle dela ut priser och skit.
efter det gick vi ut på parkeringen och jocke höll typ på och jag försökte slå han men jag nådde typ inte fram, hahaahhahaha ! x'd
sen efter det åkte vi hem och jag träffade angelica , jessica och josefine. :)
yeahyeah,
men nu ska vi fixa oss ! :) 
puss / lina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0