haaaaappy !

Åh hejsan !
jag gick på skolgården 10.18 , när jag var i klassrummet var den 10.25. jag lyckades ramla i trappan, hahaha. helt ensam var jag också, det var några småglin som glodde på mig. och jag bara gick vidare, jättesnabbt !
vi började med språk, jag sket i och jobba och pluggade till mitt kemiprov istället.. som jag hade efter (trodde jag)
när jag kommer dit var jag lite sen men stuntade i det och satte mej mittimot angelica, och brevid timpa och pontus. då säger anders ; vi tar provet någon annan dag , så jag satt hela lektionen och bara skratta! det var riktigt skönt ..
efter det var det lunch, jag äter inte lunch som kanske många vet. så jag gick med carlsson och timpa. pontus gick jättetyst bakom oss, så säger carlsson - pontus , kan vi också få snacka. du pratar ju så jävla mycket !
haha. jag skrattade som en jävla åsna ! xD
sen var det engelska. jag jobbade faktiskt lite ! (a) nöjd som fan ..
efter det var det livskunskap, då fick vi våra omdömen, tro det eller ej! men jag fick bra för att få vara jag! :'D
ska inte träna idag, eftersom jag inte får. men tänkte gå upp och kolla istället !
nejmen ska nog chilla lite nu, måste tagga ner.. är ganska ivrig :p
puss på munnen <3


Kommentarer
Postat av: cissi

vrf får du inte träna?

2008-04-09 @ 17:53:03
URL: http://ceciliasliv.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0