" han visste att hon bara kom när hon var full och kåt "

Morsningkorsning !
Sitter här med BT hun, hon ska sova här inatt tror jag allt.
Jag var a good girl in thaa school idag. haha (a)
Som ni ser att jag att jag håller på att fixar och trixar i bloggen.
För dem som känner mig rätt, så hatar jag att inte vara nöjd, och är väldigt kräsen :p
Jag håller på att fixar med håret, haha. vet inte om jag ska ha utsläppt eller inte? hmm..
Kläder har jag problem med också :o ajdå .
BELLA MITT LINNE OCKSÅ (a)
haha, jag hittade ett linne som jag har letat efter jättelänge nu! flera månader gammal. haha bra och kolla igenom ibland också ;p
nejnej , måste hitta några byxor och ha på mig. pusssaaar ! / lina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0