hej hallå.

hejhejhej.
okej, är jätte stressad typ :p
menmen, jag har tränat idag. pinsamt men kul. (a) efter lite beröm så kom jag igång typ. jag puttade en kille över sarjen. tänker inte säga vem, för jag är inte direkt stolt över det. haha :p
jag har jätteont i mitt hjärta. därför måste jag sova snart. känns som kramp typ. okej palla snacka om det. meningslöst..
min katt la sig under min filt. och nu kommer han inte ut. han har lika högt IQ som mejj. typ (a)
såg ni bilderna jag la in idag ? jag är bra eller hur ? (aaa)
juste, :o jag la nästan min mobil i hundskit idag !!! euii !! haha. usch ! :)
min platttång är sönder också :(:(:( sladden hade gått sönder. :'(
men min far skulle köpa en ny åt mig sa han . älskkk ! <3
juste. jag har tagit slut på 75 ml lypsyl på en vecka också. hej torr om läpparna !! hähäh..
nej sängen står tom och väntar på mig. jag är trött men måste läsa lite ur björn innan jag somnar.. (a) im in love. :'D
puss på er. <3

image333

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0