helgen.

Hejsanhejsan..
igår kollade vi på min brors flickvän, skit dålig tycker vi alla tre , menmen. :p
sen så när jag kom hem la jag mig i sängen ett tag och kollade på tv. sedan kom lilla josefine till mig. ett tag efter det kom angelica.
angelica sov hos mig, och jag skulle skoja med henne runt ett och så sa jag , väck mig om jag somnar, ror ni inte att jag somnar då ? hahaah. x'p
nu fixar vi oss, hon ska på innebandy och jag skulle med , men jag ska ju träffa bella idag, så jag kunde inte. soorryy.. jag och bella ska sola idag, snart typ x)
men innan det ska jag städa mitt rum och min kusin, morbror & morster kommer hem till oss snart. kul och träffa er. :)
nejmen jag måste börja städa nu iår hahaha. nejmen puss på er !

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0