i mina ögon, är du verkligen den finaste, du e verkligen perfekt, jag ville aldrig förlora dej, men de gjorde jag .. -v-

Nu börjar denna mensvärk ta död på mig !
Klockan är strax innan elva, jag är ganska trött, mest arg på min mamma..
Min säng är obäddad, shit alltså.. får lite halvt panik, jag kan ju faktiskt inte bädda min egna säng ! :s
Ajdå .. nej men jag kan, om jag försöker ! (a)
Jag ska få vip på peah av john, tacktack ! :)
haha, jag är inte fattig om ni tror det, men jag vill inte slösa pengar på vip, :p
nejmen klockan börjar bli mycket, ska snart sova. men innan ska jag skriva en grej..
den är inte klar. den kommer nog på bloggen om några dagar, puss <3


"  jag kan inte hålla imot mina tårar, du är den enda som lever här inne.
jag älskar dig trehundramiljarder runt jorden och tillbaka, men det går inte att beskriva, för det är större än så.
när varje andetag känns som det sista, så känns det som andas för båda, men det går du inte längre.
tro det eller ej, men jag älskar dig ! jag ser dig rakt in i ögonen, dina fina ögon, vad ska jag göra?
livet känns en aning meningslöst utan dig. faktiskt ! om du inte tror på mig. så kanske det är lika bra att vi går olika vägar.. "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0