isabelle johansson

Hej älskling,
nu är jag här igen, skriver feta texter om dig.
vettefan om du tar åt dig, men vafan. nu börjar jag ! :p
kommer du ihåg när vi träffade varje dag?
eller första gången du sov hos mig, när du skulle följa med mig till min match dagen efter?
när vi kollade på den dära filmen, och det enda vi såg var 3 citroner eller vad det nu var, hahaha. gud vad vi skrattade ! eller när du sov hos mig när jag fyllde år dagen efter.
haha, kommer du ihåg när jag letade efter kastanjer ? eller hur nu det nu stavas. och när jag fastade i trädet. :p
och vi är ju tvillingsystrar ? det kommer jag inte glömma ! nejnejnej..
jag har ju ditt halsband som det står isabelle och ett hjärta på.
jag vet att jag har varit nere på sista tiden, och att du har fått gått och orora dig för mig, att jag ska göra något dumt som du kallar det, men jag kommer inte göra det gumman, det är lugnt !
tro mig, du är den som jag älskar mest, vi har inte änns varit vänner i ett år, och vi har kommit varandra så nära !
kommer fortfarande ihåg när vi träffades första gången , på orgenteringen. i skogen, haha. när vi hade gått vilse och ni också. så vi gick med er tillbaka.
vi har så jävla många minnen tillsammans, jag älskar dig baby..
när jag är med dig, så mår jag som bäst. jag blir gladast att få vara i din närhet.
jag hittar inte mer ord nu, kanske inte på rätt humör för att skriva nu, men jag vill att du ska veta att jag älskar dig mer än något annat, du är bäst älskling.
bästevän, tvilling, isabelle, syster, mitt liv <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0