JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

DEM VANN ! DEM VANN FINALEN !
fyfan vad glad jag blev, jag bara log och klappade händerna.
jag blev typ stolt ? :p
fast innan vad jag så jävla nervös, höll på att kissa på mig, jag skojar faktiskt inte !
haha. menmen, jag satt med angelica, natta, emma. fast innan var jag med krille och jocke, haha. det var typ en strålkastare på innebandyplanen när allt var mörkt. jocke ba : LINA ! spring ut och jaga lampan !
haha. tackdå .. :D
killarna vann med 3-1 mot aik ! bra att ni tog dem jävlarna ! :D mohaa !
när vi satt i bilen hem så ville krille köra följa john, dem bögen. pallar inte förklara ..
haha, jag berättar sen när jag orkar, idag så ska josefine sova hos mig.
vi tog en promenad ganska långt, inte så kul faktiskt, eller jo men jag är rädd typ :s
sen träffade vi jocke, och jag ramlade så jag har ett jävla sår på armen nu :(
nej men jag ska vara social med josefine, annars är det tråkig. :p jag kanske ! :D
haha puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0