jag hatar seriöst dig..

du förstör för mig, du får mig alltid på dåligt humör. säg sist du gjorde mig glad? åh jag tål inte änns och se dig!

började inlägget negativt.. sorry.
var med kaii idag. skit kul, skrattade nästan ihjäl mig. hahaha (a)
sen kom angelica och kaii skulle hem, :/ men vi hade kul.
ska snart sova eftersom jag blev så jävla sur nu. och jag har ont i huvudet ..
börjar åtta imorgon. inte kul, och jag slutar 14.40 :'o alltså cpskola.
har prov i matte också -.- plus att jag har bråkat med min lärare. har ingen lust att gå till skolan imorgon.
men tänker inte skolka pga det. jag är en ängel (aa')
ska lägga mig i sängen nu och läsa. sen sova. jag är trött ? ;'D
imorgon är det fredag och jag ska inte deppa för det..
nejmen tiden rinner iväg och jag behöver sömn.
kram på er <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0