jag kan inte älska dig länge!

fick detta inatt, ett sms..
fatta vad jag grät. kunde inte sluta, du fick mig att bli kär igen ..

" vi klarar det tillsammans, du måste bara lita på mig. jag vill kyssa dina läppar nu, jag vill alltid kyssa dina läppar. känna din varma tunga. känna dina andetag. din varma lena kropp. ligga tätt intill mig.
du ser inte änns att jag försöker ? du ler aldrig, du är alltid så besviken på mig, fattar du inte att jag försöker !?
jag kommer ihåg första gången jag såg dig. när du kom in i hallen, då log mot mig. jag tänkte ; henne ska jag ha !
jag såg bara dig och ingen annan, ditt fina leendé, du var helt nyvaken, inget smink. lite trött var du allt. gulligt blont hår, din söta smilegrop såg jag tydligt. du är så charmig !
åh fan vad jag älskar dig lina ! jag bara sitter här och skirver mer och mer. tårarna bara rinner ner, nej dem rinner inte, det forsar ner i floder. allt bara tog slut. jag hängde inte mer en sekund när våran vänskap började lida mot sitt slut.. om jag hade hängt med vad som hände, hade jag faktiskt försökt att kunna fixa det. men jag är ganska så värdelös..
men det spelar ingen roll om jag sitter här och skriver långa texter. du bryr dig inte, du saknar mig inte änns..
jag älskar dig lina, glöm aldrig det ! och glöm aldrig mig, snälla? .. gör inte det. för jag älskar dig mest, <3 "


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0