jag saknar medvind när ska det vända?

Jag saknar dig, jag vet inte hur många gånger jag ska säga det..
Varför sa jag det ? varför sa jag så ?
jag lämnade din värld, och nu saknar jag dig mer än något annat.
jag saknar det vi sa, jag saknar det vi sa.
jag minns alla ord vi har sakt, det är obeskrivligt.
vi ska inte bråka, vi ska inte vara sura på varandra.
jag måste få prata med dig,
jag älskar verkligen dig, det gör jag. jag har inte älskat någon mer än vad jag älskar dig !
det kan jag svära på! jag älskar att ligga på ditt bröst, höra dina andetag. höra att du lever, du hör att jag lever .. för dig filip.
åh ! vad ska jag säga ? jag ska aldrig mer släppa dig. jag ska aldrig någonsin tappa dig,
filip filip filip, jag hoppas att du förstår nu, jag hoppas att du kan fatta.
alla minnen, dem här bilderna väcker minnen med dig, <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0