kväll.

Vi vann ! haha. måste börja inlägget på något kul sätt iallafall ;p
Jag har jättejätte ont i magen. det gör faktiskt jätteont !
menmen .. Imorgon äre konsert ! ;D *yey*
Mamma och pappa ska ha middag imorgon, så när jag och bella kommer hem imorgon, sitter det folk hemma hos oss. hahaha, låter helt sjukt. men hoppas att ni fattar (a)
Bells sover hära imorgon, sjukt kul ! :)
jag börjar blogga mindre som ni märker. har tappat lusten till ganska så mycket nu, ni närmsta vet vad jag snackar om..
nejmen jag är trött,sliten och är bara allmänt sur på min omgivning, näej kanske inte mina vänner, men finns vissa jag stör mig lite föör mycket på !
min katt ligger brevid mig och snarkar.. hahaha ! det är jobbigt faktiskt.
haha, vet ni vad ? jag hörde min broder öppna en cola. daaax för coooola nu !
pissimunnen ! <33


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0