Kväll

Tjao,
Jag var ute med jesssica. trevligt. jag letade efter solen, haha. ja alltså där det var varmt och sol.
sen kom angelica, och vi gjorde typ ingenting.. (a)
jag har en brännblåsa i handen .. det gör jävligt ont, hoppas någon lider med mig :D
imorgon blir det en speciell dag i skolan, tror några förstår varför! skit tur tycker jag iallafall.
nej egentligen skulle jag bara skriva denna text som kommer här nere.
puss / l


" kommer du ihåg hur vi har skrattat ? kommer du ihåg när vi låg brevid varandra, vi hade din väska som kudde. din jacka som täcke, haha. fyfan vad jag skrattade, när jag grät som fan. sitter på bussen helt ensam, så sätter du dig brevid mig och håller om mig. du bara kom från ingenstans och jag följde med dig till din kompis du skulle till, vi låg och kollade på film. du tröstade mig.
eller när vi hade vattenkrig, och jag var så överlägsen så du lyfte upp mig och jag satt på dina axlar och sen slängde du in mig i duschen.
haha, eller när jag fick sitta med dig och dina kompisar, jag kände inte någon. alla kollade snett på mig. och du ba : okej. det här är lilla lina, hon är jättesnäll & söt. bara lite blyg, ni måste vara snälla mot henne, och om ni har tur så är hon snäll tillbaka. hon ska vara med oss idag.
jag saknar dig fakiskt. 
jag känner mig inte hel utan dig, du är den enda som lever inom mig.. 
gav mig ditt liv, även när jag bara gav dig skit.
tårarna bara rinner ner nu, jag hatar det här..
jag hatar farväl..
sagan är sorlig, men sann.
vi ses i det blå. jag älskar dig "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0