kväll.

Tjo !
kom nyss hem, luktar moppe. haaha, usch !
jag har klippt håret, snyggt blev det typ. eller en förändring !
jag kollade på match och träffade josefine.
jag har köpt tre par nya skor också ! ska lägga in bild ! ;)
när vi drog hem från tomtberga, fick jag sitta bakvänd på tompas moppe. haha, det var skit kul. jag satt och typ skratta och lipa åt krille och fredrik, sen kom polisen :( och jag fick hoppa av .. *cutcut*
jag kommer inte ihåg vad det blev i matchen, det 16-6 :s piiinsamt killar !!
ojjuste! när lotta frågade krille : vart ska fredrik? till centrum?
kom jocke in med en snabb komnentar : nää till spanien. och jag börja asgarva.
haha, " jag hänger med dig till arlanda då ? " (a)
usch, det är sjumiljoner saker i min säng .. palla. jag tror att jag sover på golvet, eller så "råkar" jag somna i jimmies säng, så får han ta min , hahaha smart jag är !
nejmen jag måste nog sova lite nu, somnade idag på svenskan. så väkte anita mig. hmm .. snäällt..
aja, sovgott / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0