lördag.

Heeej !
skrev inte igår. hade ingen lust eftersom bella var hära, lite osocialt ? :p
anyway, vi har fixat bussbiljett till ljusdal ! :D haha, sofia om du ser detta. (a) vi kommer till sommarlovet ;D
det är inte långt kvar, och det kommer bli superkul ! :)
vi har planerat ganska långt fram, haha (a)
snart ska vi gå till bussen , vi ska till heron med adde och kolla på bio. vettefan vad det blir , hahaha. säkert någon barnvagnsfilm xD
jag gick aldrig på konserten igår, orkade inte. hade ingen lust..
vi fick pizza till frukost idag, hahaha ! tack mami :)
nej men jag har inte mycket mer att skriva, så vi får höras sen ;D
pusss §


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0