min lördag.

hejsanhejsan.
jag åkte till carro senare idag. vi var dära och hon sminkade sig. hennes syrra stog och snackade med oss i typ en halvtimme kanske :)
sen åkte vi hem till mig och fick middag , det bjöds på tacos hemma hos mig och vi satt och åt i en timme kanske hahahahaha ! :D fast min familj gick efter 20 min, sen satt jag och carro kvar och bara segade. :p
vi la oss och kollade på eva och adam. när det var slut städade jag mitt rum och sedan drog vi ut och cyklade i en timme. ouff ! :')
sen efter det tog vi bussen till stuvsta och när vi var på väg till shell hände det en skit kul sak. jag drog i carros ficka på hennes jacka, så den knacka till och då börja jag skratta så mycket att jag la mig ner. och carro såg inte det. så hon snubblar på mig och ramla rakt över mig. så vi ligger i vägkanten i en jävla hög och kommer inte upp för vi skratta så jävla mycket. skit kul ! :)
vi åkte buss och sen gick vi hem till mig.
carro åkte för en timme sen. jag är så jävla trött , menmen. det var slagsmål nyyss utanför min dörr. fyfan. en kille knäckte näsbenet. uschh ! :|
imorgon ska jag nog träffa angelica. det blir trevligt. ska till henne i källbrink och sedan vet jag inte vad ..
det blev ett långt inlägg nu .. menmen ;p
 pusssss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0