miss you

image358

det hära är det jobbigaste valet jag har gjort i mitt liv, jag sade upp min bekanskap mellan oss tre.
vi svor på föralltid ! jag trodde på det. eftersom vi har varit bästavänner i snart fjorton år.
tyvärr höll det inte, för det kom in en annan i våra liv, som det blev bråk imellan, jag tänker inte vilja träffa er igen, men ni sa att jag måste , men det behöver jag inte. jag behöver inte komma på födelsedagarna, jag behöver inte verkligen inte träffa er nåmer .. har inte större lust med det heller.
jag gråter varje kväll, för jag saknar hur det var. varför blev det såhär? var det verkligen meningen.
vi tre, vi skulle kämpa igenom livet, vi skulle alltid vara vänner, det skulle alltid vara vi !
det är över nu, tyvärr.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0