morgon.

Tjeeenah på er !
Jag och jimmie spelade buzz till halv tre inatt. haha, brist på något och göra.
han vann alla gånger !! jävla tönt :D
jag ska börja göra iordning mig. ska stå utan för mina kusiner 12:20 så ska vi åka ! :)
nu sitter jag och snackar med jossan, typ tre månader sen .. jag saknar dig hun <3
Jag har massor av bilder på kameran som jag ska lägga in.. bra va ?
och jag köpte en ny väska igår. stor och bra, jag har fan mycket grejer och bära runt på .. så den hära passar mig utmärkt ! ;p
nej nu måste jag börja fixa mig. pinsamt och komma försent! det har hänt förut ;p
puss på er och ha en superbra dag, för det ska jag ha ! / l


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0