ny dag, nya tag.

Sho ! haha, ? ;p
Då var det skola idag. skit tråkigt men jag överlevde, haha.
Anita tyckte att jag var duktig på matten, haha. jag ba : jorå ..
Som dem flesta lärare säger : du är bäst på att hata dig själv och inte ta åt dig när folk berömer dig.
Kanske sant , kanske inte ..
Kaii skulle gå till banken för ett tag sen, och då passade jag på att duscha mitt hår. hade lite mycket hårspray, så jag tvättade ur allt.
idag så ska jag upp och snacka ut med .. dem flesta vet, jag pallar inte vara ovän med dig längre. saknar dig för mycket !
Jag hör att mamma håller på med maten i köken, måste äta idag. men har ingen lust, men vi har ju lovat eller hur jessica ?
jaja , ska lägga in bilder nu.
puss / l


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0