onsdag ..

hejsanhejsan.
alltså imorse. så började vi 9.10. hehe. inte jaaaag (a)
9.10 ringer angelica mig och frågar vad jag är någonstans. hon trodde jag var sjuk.. men det är så att hon väkte mig. haha, så jag kom till skolan runt tio istället. menmen. en gång är ingen gång ? :D
skoldagen var bra och jag gör mitt kemi prov imorgon istället. hahaha (a)
sitter med jess nu. vi har käkat kebab. vi ska ju typ ut snart. :)
vet inte riktigt vad jag ska säga. käkade ingen lunch idag, orkade verkligen inte. sitta dära på HGY och käka. det är inte kul alltså, så jag gick direkt till engelskan.
de är typ fint väder ute idag också, ska gå och kolla hur varmt det är ute efter detta inlägg..
träning ikväll. men seriöst så pallar jag inte träna :( eller alltså det är lite pinsamt .. dem är två år äldre än mig och killar, trippelt så bättre som mig. usch .. :/
nej nu ska jag gå iväg. bloggar ikväll.
kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0