onsdag

Idag börjar jag 10.20 så jag gick upp klockan 8 och hoppade direkt in i duschen, när jag var klar, satte jag mig hära.. haha, ojdå !
jag börjar dagen med språk, sedan är det kemi, jag ska göra prov idag istället. det kommer nog kännas lite mer lyckat än igår , hahahaha :p det enda jag skrev på mitt prov var ; bägare, lina the master och anders ! du är kingen utan k !
Hahaha, Anders är min kemilärare , snäll jag är va ? (aa)  men vafan , philip skrev ju inte änns något. han satt i tre minuter och lämnade in ett tomt papper. jag satt iallafall i tio minuter, 8 minuter av dem 10 så snackade jag med timpa. (a) ni förstår säkert min kemilektion :)
juste igår ; jag kom till träningen, så visade jag min skadede fot för min tränare. men jag hade fortfarande tänkt att träna. så när jag kommer dit och visar foten säger han : jag vill inte att du ska träna om du är skadad, så jag satt på en bänk och tråkade .. menmen :p sen var det match, och jag sa ju det ! 94orna åkte på torsk! :'D
fyfan va jag skrattade. jag och angelica , ingen knäcker våran humor !
nej men tiden rinner iväg. måste fixa mig nu! puss <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0