onsdag

hejsanhejsan.
skrev inte igår, orkade inte :p
hade två träningar, men fick inte träna .. 
men jag var där med caroline, love. :)
menmen.. nu sitter jag i skolan, väntar på min toast ska bli klar, snart så (a)
vi kollar på torkel i knipa i skolan , jag har sett den tio gånger kanske? skit tråkigt och se den igen ..
snart har vi språk .. sen vet jag inte, har ingen koll på onsdagar .. :o
jag ska vara med natalie baby idag efter skolan :)
sen är det 91 match, och min kusin tommy ska vara med, love you <3
aja, hinner inte skriva mer nu , och tagentbordet är helt cp , -.-
puss / l

" det blir som det blir, jag saknar dig simon "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0