pigg & glad.

heeeeeej !
jag sitter hemma, ensam men har legat i sängen och spelat nintendo ds, haha (a) liivet !
ska snart ut i köket här i mörkert och leta efter något och äta. det ligger ungefär 20 twix i en skål på köks ön. tror att jag tar med mig 1 liters cola och tre twix in på rummet. eller några mer. haha. jag är onyttig jag vet (a)
kan inte sluta skratta åt det som hände idag. fyfan alltså .. x)
juste , när vi var ute och cyklade. så sa jag något till carro, så kollar hon på mig och säger ; nejmen nu är du allt ute och cyklar lilla lina. hahahahaa. så jävla klockren !
nu går jag iväg och hämtar min nattmiddag (a)
kommer strax :)<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0