sängen står tom..

jag ska säga godnatt så hörs vi imorgon.
har lite sovmorgon imorrn. men ska försöka komma upp och hinna
platta håret och blogga lite. om jag orkar (?)
har träning imorgon med 92 killarna i storängshallen, haha. kommer dö typ. men jag orkar och klarar mig. hoppas inga läskiga tränar före eller efter ! (a)
kom på att jag har förhör på NO´n imorgon. shitshit.. aja
jag är bäst och kommer klara det. not :p .
jag ska nog börja skirva / fota dagens outfit igen..
fast jag hatar min kamera för den är sönder.. så det blir nog inte så mycket bilder. haha. men ni fåååår klara er tycker jag faktiskt (a)
haha,
jag och angelica snor whiteboard pennor av vår kemi-lärare hela tiden.. haha, ojdå (a)
hähä, nej nu måste jag duscha sen sova.. en sak till - jag sitter med
vaselin runt hela munnen. ser äckligt ut. men jag måste för jag är såååååååååå torr.. :/
nej nu skriker mamma på mig (aa) pusspuss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0