see yah !

Nejnej, nu har jag fixat klart mig, kanske lägger upp hur jag ser ut. annars skriver jag.
vi ska ut nu. i det halv fina vädret .. :p
sen så 17:45 så ska jag vara hemma hos lotta och janne för vi ska åka med tommy till hans final !
91finalen. haha, typ sanktanfinal, vettefan. kanske filmar lite, vetinte om jag orkar.
har lagt in ny musik på iPoden, yey.
för deras match börjar 19:30, och vi ska ju till deras samling, så jag måste ha något och underhålla mig med. då är musiken bäst i alla lägen , eller vad tycker ni ? ;)
angelica sötnos kanske ska sova hos mig inatt också, kul faktiskt.
vi hittar ju alltid på något kul. och skrattar gör vi ;D
nej nu ska vi ut, har packat väskan så jag har det jag behöver,
puss och ha en bra dag ! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0