seg söndag.

Tjenamors !
Jag och josefine var ute och gick i en och en halv timme. skit skönt var det !
nu är jag trött i benen ! det kan jag lova.
mor min håller på att storstäda hela lägenheten, nu håller hon på med mitt rum.
haha, min data <33333333 driver (a)
vi käkade tidig middag och jag åt som en liten gris typ. maha ,:p
josefine är på väg, vet inte vad vi ska göra. men något som jag blir trött på iallafall. hahahaah misstolka inte !
men jag kommer inte kunna sova inatt eftersom vi vaknade så sent idag, så någon som vill hålla mig sällskap inatt ? :)

nej jag måste bara säga det hära. det är en liten kille som lär sig att cykla utanför mitt fönster, det är verkligen skit gulligt !
nej måste hitta på något att göra nu,
puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0