sjuk ._.

Åh nej ..
Jag börjar bli sjuk, aja kommer det det snart. (:
igår solade jag solarium.. eh ja, sen pajjade mitt sim-kort och mobil ..
jag ska berätta. jag hade lim på mitt sim-kort, så det gick sönder , jag fick panik. men när min hjälte ! jimme kom hem, så fick han bort limmet och sim-kortet blev räddat. men min mobil gick sönder (TACK) den är inne på lagning nu och jag är glad för det ;')
just nu har jag pappas gamla jobbtelefon, stöt säker och vattentät , hahaha. (a)
jag somande brevid min bror inatt. haha, sweet (:
jag gick hem från plugget. höll på att spy ner min syslöjd-lärare. om jag ändå hade gjort det, mohahaha (6)
jag måste käka något nu .. håller på att bli lite spyfärdig.. :'s
sköt om er ! <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0