sovgott typ.

Haha, jag börjar bli skit trött nu .. :s
aja, ska berätta om min rooooliga dag, !
jag och carro åkte ner till centrum efter skolan, tog tåget in till stan och lämnade tillbaka ett par leggings. sen direkt tillbaka till tåget igen, som vi sprang från vagn till vagn till , typ sjukt kul (h)
vi gick av i stuvsta. tog därifrån 705an till huddinge, haha (a) onödiga jävlar !
men jag såg sötnossssssss hahahahahahahhahahahah , omg carro x'd
sen när vi kom till centurm, gick vi till donken och där köpte vi med oss mat hem till mig.
vi svullade och sen tvättade jag håret, efter gick vi till min träning, har ont i knäna så jag tränade inte.
efter den, tog vi 705an igen. där satt vi och snackade hemlisar och typ skrattade. sen i stuvsta tog vi en liten promenad , haha. eh ja typ.. sen efter det så åkte vi tillbaka,
hoppas ni typ förstår, jag är skit trött och ger all energi nu på att hålla ögonen öppna, eftersom jag låg och smsade till halv två med *fniizzzzzz* hahaha ,
jag kan skriva bättre imorgon, men alltså nu.. sovgott ! / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0