sovgott.

Ska krypa ner i sängen snart. börjar bli tröttare och tröttare nu.
papi åker halv fem inatt. som vanligt. kommer sakna dig pappa. <3
min katt sebastian har somnat , eller han somnade runt sex.. han kommer va hyper pigg inatt. -.-'
jag var ute och gick med bella tidigare ikväll. det var trevligt. vi brukar gå i ungefär en halvtimme varje söndag. det är skit mysigt. och bara babbla av sig lite (a) och få motion samtidigt! vi får inte sluta med det nu bells ;)
fast det regnade nu, men jag märkte nästan inte av det!
jag mötte bella vid bussen, haha. jag sprang dit medans vi snackade i telefon. haha. och jag hann ! jag är grym alltså. sen gick vi hem till henne. Hennes mamma hade städas hennes rum, har aldrig sett hennes rum så städat, blev lite chokad :p
imorgon ska jag träffa min favorit igen. det är ju sååklart isabelle ! :) vi brukar ju inte umgås så mycket längre :( tråkigt. men jag älskar dig lika mycket för det bästevän <3333

nej nu ska jag nog ringa bella. sen ska jag sova lite. puss på er. hörs imorgon ! <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0