sovgott.

Är på depphumör nu, imorgon ska jag nog sova hos robin, jag älskar dig så otroligt vännen, jag ska bo hos honom några dagar tror jag. jag har ju trottsallt alltid en plats hemma hos dem, jag älskar er så otroligt. ni har gett mig en lust , det går inte att beskriva !
imorgon är det match, ska kanske spela. eftersom min fot är tre gånger så större än den andra :p haha. humor på den ! ;D
skrattade jättemycket idag, på träningen. skönt ! :)
jag tycker synd om dig robin ! din klubba gick ju sönder. stackarn, hahahahahahahaah !!
har fortfarande kvar vantarna på fötterna. det blev varmt. satte på dem på fötterna runt 20:20 och har kvar dem fortfarande. det är skönt faktiskt :)
klockan tiggar, tiden rinner iväg. klockan är mycket, och lilla jag måste sova.
kram !

" du kände all smärta när du såg mig ligga där, jag var nästan död. det handlade om sekunder. mitt hjärta kunde sluta slå vilken sekund som helst. och den enda som brydde sig var du, nu bryr du dig inte längre, nu kvittar det för dig. så jag säger såhära till dig endast till dig ; goodbye my lover. "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0