sovgott.

Tjaaaaaoo!
Kom typ nyss hem, jag var ute med kaii. vi gjorde typ ingenting.
sen träffade vi emma, vega och lilla jesper.
Vega och jesper drog sen. men jag , kaii och emma gick till tomtberga.
där spelade vi innebandy , yeeeey.
sen drog emma och kaii, så jag var kvar och spelade med felix och wiliam. det var skit kul,
sen kom det några 91 killar så dem tog över istället för mig. haha ! :D
när deras träning började, typ något .. så började jag knata mej hemåt.. gick helt själv utan iPod och skulle roa mig själv, så jag gick och nynade på en låt, och typ kollade runt, jääätte länge :s
gick långsammare än någonsin och blä !
nej jag ska gå och kolla på film med bror min, och babbla på .. hehe.
filip om du ser detta, skriv ett sms till mig och så ringer jag upp dig. jag måste snacka, nu !
aja puss / l

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0