tillbaka.

hejsanhejsan.
det var ett bra tag sedan .. haha (a)
pallar inte skriva om dagar som har gått. menmen, börjar som vanligt då ? :D
det är sjukt varmt ute. och fint väder. (aa)
det är träning ikväll, angelica skulle vara med och träna. haha. hon är bäst och jag sämst. hhähä :) lala. jag överlever alltså ;D
vi läser en bok i skolan, björn heter den. det är faktikst skit bra. jag är inte den som älskar att läsa eller bryr mig bara inte om det, läser boken och gör provet vi får och sen hoppas på det bästa. men den hära boken. blev jag helt insatt i , verkligen !
det var en rolig dag i skolan idag. förutom att jag blev utlåst på no´n , men jag märkte inte det förän jag gick rakt in i dörren. haha. pinsamt men kul , ;D
Man har ju inte kommit in på bloggen, när jag gjorde det nu. blev jag glad och mumlade : äntligen! haha, seriöst. det är ett jävla under att man kom in.
nejnej , nu ska jag göra lite mat till mig själv och inte sitta vid datorn, utan försöka plugga till mitt förhör imorgon utan bok, det går bort. jag hittar på något annat tror jag, måste ändra design känner jag.
puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Grymt kul att du gillade den! :D eller är det ett aprilskämt? ;) själv har jag inte vant mig vid den ännu.. men som sagt tack tack! :) Ha en bra dag!

2008-04-01 @ 16:39:43
URL: http://paintedlove.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0