tillbaka

nu har jag duschat ! skönt det iallafall :)
fick två komnentarer på mitt förra inlägg. blev så glad ! det värmer faktiskt med såna personer ! :)
det hände en olycka nyss när jag skulle duscha, ska berätta ;
vi har en glasdusch och det är så ren att man inte ser om den är öppen eller stängd.
så jag skulle sätta på vattnet innan jag ska duschar , så det blir riktigt varmt.. och jag tänkte att jag inte behöver tända i badrummet för det. för jag skulle ju ändå in i mitt rum direkt.. så halvspringer jag rakt in i dörren och det var verkligen jättehalt på golvet. så jag ramlar baklänges och slog i bakhuvudet.. det började blöda lite. och jag har blodfobi och hatar att känna smärta. så jag svimmade på badrumsgolvet. underbart !

nu ska jag låta håret torka. sen ska jag sminka mig. mamma och pappa ska iväg någonstans. så jag får lägenheten för mig själv. haha, skönt.
jag ska nog ta ett glas jucie och sätta mig i köket och ta det lungt.
nej jag måste fixa mig nu om jag ska hinna med dagen. klockan är ju faktiskt redan ett.. ojojoj, haha (a)
puss på er. <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0