tisdag .

Hejsanhejsan , skrev inte igår. orkade inte. så jag skriver nu :) 

måndag ; åkte med bella till typ skarpnäk och köpte handbollsgrejer till henne, sen åkte vi till högdalen , tog tunnelbanan till ringen. gick och käkade på donken och sen hamnade vi med bajen´s klack. hahaha. ojjävlar alltså xD tönt (a) sen kollade jag på hennes träning, åkte hem. la mig och snacka med mor min och läste, sen somnade jag brevid henne. skönt faktiskt. sov riktigt bra inatt ! så bra att jag inte änns kom upp imorse. men haha.

tisdag ; vaknade försent. skyndade mig och hann! jag och angelica gick i det kallvädret upp till skolan och kom typ 20 min sent. menmen. sånt händer väl, ( varje dag i vårat fall ). det var en ny tjej i våran klass. alina heter hon. sa bara hej till henne, ville faktiskt inte göra bort mig mycket mer. tänk om hon hade totalignorerat mig, haha (a) hon sitter brevid mig. men eftersom jag aldrig sitter och bara springer runt såå (a)
philip och robin har kommit på ett nytt smeknamn till mig ; fiske-lina.  hahahahaa, fyfan ! :D
på elevensval har jag fotboll. så vi åkte till källbrink och spelade. det regnade men det var ändå skönt att spela igen, det var trottsallt 2-3 år sedan. men jag har inte glömt allt..  ! :D våran tränare heter något som jag och denise glömmer bort, så vi kallar honom sendrag (a) hähä :) han var snäll mot mig. fast kanske inte lika mot dem andra, hahaha. jag får väl ett helvete nästa tisdag. ;)
snart är det träning med innebandy´n , efter det är det match. 92 mot 94 killarna. blir kul och se ! om jag ska vara ärlig så tror jag 92 killarna vinner om dem har dom bästa spelarna med sig ! :'D
bloggar ikväll om jag pallar .. börjar bli seg på kvällarna..
puss <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0