tisdag

Tjao..
dagen har varit chill .. skönt, så skönt!
Vi började tidigit, men det gjorde typ inget?
sen var det skit jobbigt på svenskan, jag hatar ! :s
matten gick perfekt, och idrotten sög balle som vanligt ;p
jag och natalie är ju så grymma på .. typ vad det hette nu igen. :D
sen så sket vi i lunchen och på biologin slog jag vad om att jag skulle kunna dricka en cola skit snabbt.
jag fick jätteont i magen och höll på att kräkas .. :|
sen så gick vi ut, och primme höll på att kasta kottar på mig och angelica, sen tog han upp en stor sten och kastade den efter oss. haha, jävla sajko !
på elevensval gick jag och natalie på promenad. sen jobbade jag matte och bella kom på besök. så jag tog sällskap med henne ner till henne, vi träffade henne granne, med hennes två hundar. den ena var bara 9 veckor. skit söt ! (a)
jag gick hem till henne, höll på att somna, men angelica kom sen så vi gick och skulle käka pizza.
när vi var på väg upp till kvarnbergsplan. var det en tjej som hade blivit påkörd.. helt sjukt !
jag käkade, och angelica fick halva pizzan. sen gick vi hem till henne, jag sminkade mej och hon satt i köket med sin pappa och lillasyrra.
sen köpte jag en ny fondation. haha,
sen hem till mig och sedan till storängshallen, jag blev mobbad av simon och kevin, fast sen blev dem snella ! :D
jag gick med tommy, krille och patrik från storängshallen, och köpte en cola. och nuuu sitter jag hära.
jag vet att det blev ett cp inlägg. men jag pallar inte tänka nu, ska gå och lägga mej nu.
puss på er / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0