Tisdag.

Godkväller på er.
Dagen har varit spännande, iallafall för mig !
kan berätta. .
jag och angelica kommer försent till skolan, alltid. sedan var det svenska, jag blev jättesvimfärdig. och la mig på bänken och chillade ett tag,
sen var det matte, jag gjorde inte så mycket, en läxa, kollade igenom diagosen, jag var fortfarande jättesvimfärdig. menmen. efter det var det idrott. ute lektion, jag låg i gräset (a)
lunch och sedan 20 min biologi. efter det skulle vi kolla på något skit i aulan, haha. bättre en lektion iallafall.
jag mötte josefine, och vi tog bussen till stuvsta, hihi. där chillade jag på bron och kollade ner på alla tågen, haha. det var faktiskt mys !
efter det drog jag hem, var hemma sminkade mig och sånt..
sen var det möte i tomtberga hallen, haha ! så jävla klockrent.
det var knäppt tyst i hela hallen, killen dära hade slutat snackat, tror ni inte att jag börjar as garva ?! alla kollade på mig och jag skämdes som fan..
sen säger en viss person : men asså gud ?
till mig,
då svarar jag : nej alltså du kan kalla mig lina !
haha, åh ditt sär ! ;'D
sen var det typ slut och sånt. så jag åkte till storängshallen med krille.
alltså jag orkar inte berätta nå bra nu ! men hoppas ni fattar.
denna värme gör mig skit trött , så orkar inte änns skirva länge.. åh !
aja, ni får ha det bra ! puss <3 / lina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0