torsdag

Tjenah ! :D
sitter och lyssnar på skit musik, och angelica sitter brevid mig.
jag har nyss tvättat håret , slutade skolan för 40 minuter sedan.
jag har träning ikväll, cp. men jag måste !
skoldagen var skit seg, fast musik var kul, för vi fick typ mvg trummor. haha , x)
träningen börjar halvfem .. shit,
det är skit fint väder ute, och varmt också ! :D
skit mysigt ! :) jag älskar när det börjar bli sommar, sådära innan. varmt. våren !
jag har bytt låt på bloggen också. älskar denna !
nej tiden rinner iväg och jag måste hinna fixa mig innan träningen ! :)
puss / l

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg. :)

2008-04-17 @ 16:19:45
URL: http://artondejuni.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0