torsdag.

Tjosan.
Just nu sitter jag och väntar på träningen och lyssnar på musssik ! love.
Hade också utveckligssamtal i skolan idag, gick bättre än jag hade trott.
På biologin så hade vi utelektion, så vi gick till en sjö (?) och letade grodägg typ, usch alltså !
jag och natta stog och äcklades på sidan, och snackade med carlsson. primme verkade tycka det var skit kul, han höll på att hoppa runt och sånt. benjamin gick i vattnet!! usch alltså. haha x'd synd att jag inte filmade det :D
Det är jättevarmt ute idag också, skönt!
Juste ! jag köpte ju nya skor igår, och ni tror ju inte att jag har skavsår över hela fötterna ? skit jobbigt verkligen !

Håller på med en ny design. kanske kommer upp, kanske inte. vetinte om den blir så bra, men jag är inte nöjd med den jag har nu .. hmm, jobbigt beslut jag håller på med allså ;D
nejmen klockan är snart halv , och då är det samling, måste kila iväg. puss / lina

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0