tusen diamaner.

" okej, nu är jag här igen. ska skriva en fet text om dig igen ..
det känns som hela världen hänger på mina axlar.
vi två missförstog varandra, efter det som hände du vet ..
du visste inte vem du skulle tro på, dem falska rykterna eller mig, så jag lackade ur, och tog det ansvaret som jag var tvungen och göra.. så sorry ..
men varje gång jag ser dig, känner jag först kärlek, sen får jag rysningar i hela kroppen, jag känner falskhet. det är sant !
men du , glöm aldrig mig, och aldrig våra minnen ! vi som skulle göra så mycket i sommar, jag skulle ju följa med dig till usa ?! du skulle ju hänga med mig till göteborg? seriöst.. jag saknar dig :/
men jag gjorde detta val, det var fel av mig. det var det, men alltså jag visste inte vad jag skulle göra, det enda jag vill är att försöka igen nu, men nej jag vill ändå inte. åh, jag vill bara lägga mig ner och somna, och aldrig mer vakna, eller om jag vaknar så ska allt vara bra igen.
haha, kommer du ihåg när jag gömnde mig bakom en papperskorg, så såg du inte mig, och du råkade välta den över mig. och jag börja skrika som ett jävla jon, hahaha. gud, jag saknar !
men du blev sur på mig, för att jag kramde våran gemensama kompis, och du blev sur på mig för att din kompis sa en grej, alltså ?! det är fel , det är det.
du är mina andetag. men det är över nu, jag vill inte.
vi har inte snackat på snart två månader .. det är mycket, de är mycket för oss. eftersom vi pratade nästan hela tiden. men när jag ser dig, ser dig stå dära. först vill jag bara slå ihjäl dig, men sedan vill jag bara krama dig. hålla om dig som jag gjorde förut. du kanske redan har glömt våra tider, men dem säger ju att du inte har gjort det. och jag vill inte tro det heller. så jag gör inte det,
jag tycker om dig, verkligen. vi var ju bästevänner. vi var som syskon, men plötsligt hände något.
jag vet inte men jag tror att det kommer bli bra mellan oss igen, faktiskt så gör jag det.
vad ska jag säga ? - bleedning love.
hejdå "bästevän, bror, ex pojkvän, vän, älskling "

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0