Update.

Nu har det kommit gäster till oss, jag ska bara äta om en kvart sen så ska jag och angelica ut.
innan ska jag till angelica och hon ska fixa mitt hår, tack älsklingen ! du är bäst
Jag är storsett klar, jag har suttit ute på balkongen och pratat med min bror, pappa och tommy. pappas kompis, jag älskar denna värme som är ute nu! att kunna vara ute utan jacka, det är vår för mig !
Nej jag ville bara säga det dära.. hoppas ni får det bäst, nu ska jag ringa marcus, jag älskar dig.
sen blir det middag ! puss / lina

Kommentarer
Postat av: elinpelin

trevligt, trevligt. :)

2008-04-30 @ 22:11:24
URL: http://www.eelinhs.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0