valborg !

har nyss duschat, ska snart fixa mig och sedan gå och hämta min nytvättade tröja hos angelica.
vi tvättade (h) haha !
iskolan idag, det var ganska lugnt. men det är inte min dag idag,
först fick jag kladdkaka i håret som robin kastade, fast det gick bort direkt.
sen gick en cola sönder i min väska, men jag hann och märka det ganska så snabbt ! :D
och vi lurade en vikarie som vi skulle ha på engelskan att vi bara skulle ha 20 minuters lektion istället för en timme, snacka om blåst ! haahahahahahahh ! så bäst min klass är.
ni ska få se när alla står på scenen och sjunger idag också, eller typ en ? två kanske, jag stog och filmade. (a)
sen när philip och marcus leker fiskare. och skriker ; fiske-lina !
haha :) bäst !
nej jag lär inte skriva så mycket mer ikväll. det är ju valborg förfan !
nej jag ville bara säga att jag lever, och mår så jävla underbart nu !
min design kom upp också va ? :D hoppas iallafall.
puss på er ! och ha en riktigt bra valborg ! / lina

Kommentarer
Postat av: emma

http://enlitentax.blogg.se/2008/april/ny-tavling-vinn-denna-massage-olja.html
lottar ut en massage olja :)
hade varit roligt om du är med

2008-04-30 @ 16:08:38
URL: http://enlitentax.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0