Alone

Jag har hårfärg i håret, har ätit mat.
Mamma och pappa har åkt med Jimmie någonstans, och jag ska skölja ur min hårfärg 15 över.
Blev ganska bloggsugen, haha. Men imorgon är det innebandyskola, ska bli kul!
Är lite nervös över min kondition.. haha, ojsan. Har inte tränat så mycket nu på sommaren, har mest levt livet.
Men första dagen är nog jobbigast, sen sista är roligast! Haha, lärt mig från förra året ;) Men jag vet inte vilka som ska vara med. Så det blir en suprise när man kommer dit, vet att natalie och lövet från mitt lag ska vara med. Sen vet jag inga mer, haha!
Men jag kände samma sak förra året - vilka ska jag vara med?
Och det löste sig, jag var nog med alla. Haha, sprang runt som en springpojke och bara hade kul. Åh, vill verkligen träna nu, nu, nu!!

Har lagt in bra musik på mobilen också, så jag kan lyssna om vi ska jogga ute eller något.
Nej, måste nog sköja ur hårfärgen nu. Jag tycker om er. Ni är bra. Puss


Kommentarer
Postat av: cissi

jag kommer :) fast vi är inte i samma grupp <3

2008-08-10 @ 19:11:45
URL: http://ceciliasliiv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0