Brorsan


Jag kämpar dag in och dag ut för att jag inte blev som du, lika bra som du.
Jag fattar inte att du har lyckats så bra, jag vill verkligen gå i dina fotsteg. Jag vill visa upp dig inför alla. Eftersom du är så bra. Jag såg dig idag på fyrhjuligen, fyfan vad du kör. Är rädd om dig brorsan. Vill inte att något händer dig. Då vet jag inte vad jag skulle göra.
Jag vet inte vad som händer, om det är dig eller mig det blir fel på. Men det förändras. Vi pratar knappt med varandra längre, varför? Det är alltid du som har sakt att det kommer ordna sig. Och det känns så mycket bättre då. 
Min bror och jag, jag älskar dig Jimmie Hallqvist. Hela min värld är underbar med dig. Det går inte och sätta ord på känslorna. Du är så himla bra! 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0