Closer

Hejsan.
Jag och tina sprang till time och hyrde film, vi stog i tio minuter och velade mellan två filmer, men sen såg jag saw 4 och den är bra, så vi tittade på den. Usch, jag hatar den filmen.. Så jag mår illa och blä nu! Kolla inte på den om ni är känsliga och inte kan tänka så bra, hehehe..
Nejmen man måste tänka mycket och sånt, och nu vill jag inte släcka min lampa och jag ska inte träffa någon jag inte känner, inte den närmaste veckan iallafall, blä.

Men iallafall, ligger i min säng. Lyssnar på bra musik, oh yeah!
Ska iallafall sova snart, eller snart och snart. Ska kolla på sex and the city lite senare. Woho.
Nej, hörs senare. tycker om er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0