Dagen

Hejsanhejsan!
På morgonen började vi åtta och när jag kom till huddingehallen så gick jag upp till anna och dem andra. Så vi satt och prata, kollade vilka lag vi var i eftersom det var tunering idag, sen gick vi ner till omklädningsrummen. Där bytte jag om sen gick vi upp till samlingen.
Vi skulle spela första matchen, och jag spelade i aik. Haha, vi hade kul men förlorade alla matcher. HAHA!
Men vi höll på och vinna två, men aja.
Jag har gått runt och haft kul idag, men ni måste veta en pinsam sak!

En ledare stog i duschen ( Jag visste inte om att han stog där inne ) och jag skulle gå på toa, så jag bad Matilda kolla om det var någon där. Så kollade han ut och skrek : Vad?
Och hon började springa, så jag satte mig ner och skratta. Sen när han gick upp till hallen så pratade (?) jag med honom.
Jag : Hej!
Han : * kollar, och fortsätter gå *
Jag : * tyst för mig själv * Men ?...
Han : Vad står det i matchen?
Jag : Vettefan, men varför hälsar du inte?
Han : ehhh.. ehh .. aah , hej!
Jag : HAHAAHAHHHAHAHAHAHAHHA

Kunde seriöst inte sluta skratta för han blev så stressad, det var roligare då. Men ja :)
Vi hörs senare. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0