Dagen

Har ju inte skrivit om dagen ännu. Men jag hann med så mycket idag, så jag skriver det i småord istället, så får ni försöka få upp en egen bild av dagen.

Gick med Angelica till skolan, kom dit, kollade runt på alla hur dem har förändrats, fick massa nya böcker, läste, gick till ica två gånger och satt i en rondell, läraren tog två halvfulla color av mig, fick glass, gick hem med jessica, gick till coop, köpte sallad, gjorde sallad, tog bussen nånstans, var ute med jessica hela dan, kom hem, träffade jim och patrik, åt en glass på donken, tog en promenad, hem, duschade.
Haha, ja. Var med om mycket mer, men orkar inte skriva det nu.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0