Dela ditt liv med mig

Du skulle passa och ligga brevid mig i min säng. Så jag kan få smeka din härliga hud, kyssa din vackra kropp och vara lycklig med dig, och inte utan dig.
Jag vill somna brevid dig, för att vakna nästa dag med dig brevid mig så blir hela dagen lyckad.

Du är vacker, nästan för vacker. Nästan så man letar fel på dig. Jag tror att jag skulle kunna bli förälskad i dig, bara jag lät dig komma in i mitt liv, men att rädslan att bli sårad finns inom mig. Den stryper mig. Mina andetag blir svaga, men det är du som lugnar ner mig. Du är den rätta, har jag fått för mig.

Din röst, är den mörkaste och den otroliga rösten jag någonsin har hört.. Du är otrolig, lite för otrolig..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0