Det är det, det det och inget annat än det.

Hej ni..
Jag har satt i håret, ska inte sminka mig eftersom vi har idrott som första lektion. Fuck!
Beeptest, så jätteroligt. Verkligen, inte! På torsdag har jag beeptest igen. Två gånger på en dag. Det är illa!

Idag vill jag bara ligga kvar i sängen, och sooova. Men icke sa nicke. Måste till plugget och försöka göra en bra insats idag, vi ska även till hgy idag. Not fun :(
När jag kommer hem från plugget (Har iiingen aning när vi slutar idag) så ska jag städa mitt rum. Det ser förjävligt ut och jag måste städa innan mamma får psykiskautbrott och säger att jag måste städa.

( Läste på en tjej´s blogg..., Sandras blogg. Men att hon har börjat prata med min gamla pojkvän oscar, eller hon säger det iallfall. Och eftersom jag och oscar träffades igår, och kallpratade lite. Så fick jag reda på ett och annat om den saken. Och han säger att han inte har snackat med henne, och vill inte göra heller. HAHAHAHAH!! säger jag bara.)

Nej, nu ska jag snart börja gå till skolan. Önska mig lycka till. Hörs när jag kommer hem igen, puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0